ایران و منابع انرژی

ایستگاه کلاس ششم

مدرسه دخترانه بنت الهدی

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران(econews.ir)،" رمضان اولادی" سه‌شنبه شب در نشستی که در بندر امیرآباد بهشهر با هدف شناخت ظرفیت‌های این منطقه برای سرمایه‌گذاری در بخش صنایع پایین دستی انجام شد، گفت: صنعت پتروشیمی وابسته به اقتصاد جهانی و رشد اقتصادی بوده و طی سال‌های گذشته بیشترین رشد اقتصادی و بیشترین مصرف آن شامل کشورهای در حال توسعه و اقتصادهای نوظهور است.
وی تصریح کرد: پیش‌بینی شده تا سال 2030، اروپا واردکننده محض انرژی می‌شود، آمریکا به هر حال نمی‌تواند صادرکننده باشد و منطقه خاورمیانه و در رأس آن جمهوری اسلامی ایران مهم‌ترین صادرکننده منابع انرژی در جهان خواهد بود.
اولادی با بیان اینکه دلایل این همه فشار و تحریم‌های اقتصادی، جلوگیری از پیشرفت است، خاطرنشان کرد: در این شرایط، با قدرت و قوت کار می‌کنیم و در مجموع، دارای مقام نخست منابع نفتی و گازی جهان هستیم.
مدیر برنامه‌ریزی شرکت ملی صنایع پتروشیمی در پایان سخنان خود چهار ابزار مهم شامل منابع، بازار محصولات، تکیه بر تکنولوژی‌های نوین و تامین منابع مالی را عامل موفقیت صنعت پتروشیمی برشمرد و گفت: این صنعت، خود را ملزم به رعایت مسایل زیست محیطی می‌داند و همه تلاش خود را به‌ عنوان یک صنعت سبز و مطابق با استانداردهای زیست‌محیطی انجام می‌دهد.
نشست مذکور پس از بازدید هیئتی از شرکت ملی صنایع پتروشیمی و تنی چند از مدیران کل استانی به همراه ولی‌الله فرزانه معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری مازندران، محمدرضا البرزی فرماندار بهشهر و سید علی نعیمی مدیر بندر و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد تشکیل شد.
انتهای پیام//



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 21 دی 1391برچسب:,ساعت 21:47 توسط دانش اموزان تک

قالب جدید وبلاگ پيجك دات نت